Geluk

Niet het geluk maakt ons dankbaar, maar dankbaarheid maakt ons gelukkig…..

In deze bijzondere tijden van Corona is het zo makkelijk om boos te zijn op anderen, op de omstandigheden, op alle beperkingen. Maar waarom je tijd en energie daar in stoppen als je er geen invloed op hebt.

Kijk naar wat je WEL hebt, wat wel mogelijk is om te doen; weer daar dankbaar voor en het geluk is is een stuk dichterbij…

Ik wens je een gelukkige week toe!

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.